432

Reklamy

4 Comments

  1. W związku z tym, że nie mam na razie dostępu do komputera, a komiksy muszą być, niniejszym ogłaszam na NieTeraz Tydzień Nowych Mediów. Właściwie zaczynając od wczoraj.
    Chodzi o to, że w ciągu tego tygodnia każdy kolejny pasek powstanie przy użyciu innej metody i w innych okolicznościach natury. Mogę obiecać, że każdy z nich będzie wyglądał jak gówno.
    Zatem – wczorajszy powstał narysowany rysikiem na ekranie telefonu komórkowego gdy siedziałem na parapecie z nogami zwieszonymi po drugiej stronie.
    Dzisiejszy został narysowany kradzionym długopisem, jakimś miękkim ołówkiem i korektorem na kartce papieru trzymanego na kolanach w kiblu podczas opcji numer dwa. I niech nikt mnie nie pyta co robił korektor w moim kiblu.
    Aż sam się zastanawiam co będzie dalej.

  2. Policja jest w miare spoko… Ale nie te pierdolone kurwy z miejski. Jabym ich wszystkich zajebał gdybym rewolwer tylko kurwa miał, pierdolone fiuty!

  3. Jestem pod wrażeniem inwencji. Takie paski z historią i duszą. Każdy opatruj takim opisem okoliczności powstania, proszę.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s