121

15 Comments

  1. tak na marginesie, to wzięłam nawet kartkę i zaczęłam spisywać odpowiedzi. i chuj.

  2. ja liczylam trojkaty. dwa byly.

    a na marginesie – motyw psich kutasow staje sie lekko obsesyjny, chcecsz o tym porozmawiac?

    • Czy mówisz właśnie o nieumiejętności odróżnienia lizania jajec od lizania kutasa? Chcesz o tym porozmawiać?

      • dobre! zreczny ruch zbaczajacy w tematy techniczno-anatomiczne i zaciemniajacy meritum sprawy, szacun! ale przciez chodzi o sam fakt zainteresowania zwierzecymi genitaliami, wszystko jedno czy to ssanie, lizanie czy gryzienie. i tak w tym temacie mnie nie przebijesz bo mialam 3 jamniki, 2 braci + siostra, to niejedno widzialam w tym temacie, he, he…

      • nie, please nie, to bylo wstrzasajace, mialam 5 lat i jebane kundle zdewastowaly moje przyszle zycie seksulane, wole pomilczec w tym temacie

Skomentuj

